ПРО БРЕНД


 SKINZ - український концептуальний бренд дизайнерського одягу, який поєднує в собі елементи як для вечірніх заходів, так і для активного відпочинку на відкритому повітрі. Бренд був заснований у 2021 році у Харкові, Україна, під креативним керівництвом Наталії Хоменко. Філософія бренду - відображати внутрішній світ кожної дівчини. Одяг SKINZ розповідає історію про сексуальність, внутрішню енергію, впевненість і індивідуальність.

 Основними продуктами в колекціях бренду є комбінезони, які бездоганно підходять на будь-який зріст і вагу. Кожен виріб забезпечує ідеальну посадку, неперевершену якість, унікальні деталі, комфорт і зручність. Бренд вміло враховує всі особливості фігури: приховує недоліки та підкреслює переваги, допомагає відчути себе більш впевнено та привабливо. Окрім комбінезонів в колекціях бренду представлені: купальники, комплекти, боді з вирізами, одяг з різноманітними аксесуарами, сукні та прикраси.

 Одяг SKINZ призначений для яскравих особистостей, які не бояться виражати себе та бути в центрі уваги, з легкістю кидають виклик суспільству та нав'язаним думкам. Продукція бренду дає відчуття “другої шкіри”, в якій не лише зручно проводити час, а ще й бути кращою версією себе. Одяг бренду SKINZ збуджує, дарує почуття унікальності, наповнює внутрішньою силою та надихає на сміливі вчинки. Невипадково, SKINZ обирають яскраві і творчі особистості, зокрема, Анна Трінчер, Тіна Кароль, Злата Огнєвич, Оля Цибульська, Лія Мішель, Даша Квіткова, Ксюша Манекен, Тетяна Пренткович, Олександра Фукс, Анастасія Бурлака, Валерія Лакомая і багато інших.

 

НАША МІСІЯ 

 Ми вважаємо, що одяг може використовуватися для підкреслення та відображення внутрішнього світу. Наша мета - подарувати кожній дівчині відчуття внутрішньої впевненості у собі, унікальності та назавжди стати частиною інновацій і зрозуміти свою досконалість. «Коли я створювала бренд для мене за основу стали 3 головні елементи: зручність, ідеальна посадка та енергія, яку б передавали речі. Перед випуском кожної нової моделі я особисто перевіряю на собі та залишаю лише ті, що пройшли випробування за цими критеріями. Для мене дуже важливо бути впевненою, що всі речі є втіленням нашої місії» - зазначає дизайнерка бренду.


ПРО КОЛЕКЦІЇ